ضد ماسون

ضد ماسون

در غرب، امام زمان (عج) ما را به عنوان دجال آخرالزمان معرفی کرده اند

 

وقتی هفته پیش"گلن بک" از کارشناسان و مجریان جنجالی شبکه تلویزیونی فاکس‌نیوزکه حتی رسانه‌های آمریکایی نیز وی را "مجری وراج" نامیده‌اند، در سخنانی ضمن اهانت به ساحت مقدس امام عصر (عج)، با تلاش برای دامن زدن به موج اسلام‌ستیزی در میان مسیحیان، مدعی شد که قیام آن حضرت قیامی ضدمسیح است، تازه متوجه شدم که هدف بازی گیج کننده "اساسینز کرید" چیه. (بازی ای که با شروع موج ضد فراماسونری از اتاق های فکر wهیونیزم بیرون اومد، البته مطمئنا خیلی قبل تر فکر اینجای کار رو کرده بودن ولی حالا دارن سیاستشونو علنی می کنن

 

> ریشه جریان منحوس فراماسونری رو به اسلام و شیعه نسبت بدن و با انجام مهندسی معکوس تئوری های توطئه و با در هم آمیختن حق و باطل، بزرگ ترین فتنه تاریخ بشر رو رقم بزنن و در نتیجه به خیال خام خودشون موعود ما حضرت امام زمان (عج) رو در جبهه ی شرّ نشون داده و به عنوان دجال آخرالزمان معرفی کنند.

 

 

 

(برای آشنایی بیشتر با تاریخ و مقایسه اون با روایت تحریف شده این بازی از تاریخ خوندن این مقاله تحقیقی خالی از لطف نیست)

 

 

 

> حالا بهتر میشه فهمید که چرا در پایان فیلم ارباب حلقه ها، ستونی که چشم جهان بین (نشانه دجال آخرالزمان بنابر روایتی از خاتم پیامبران (ص)) روی اون قرار داشت نابود می شه

و یا

ولی نکته مهمتر که شاید کمتر به چشم اومده باشه رو باید در صحنه آرایی همین فیلم برای شروع دنیای جدید فیلم 2012 (یا نظم نوین جهانی) جستجو کرد

 

متوجه نمادهای ماه و خورشید ستونهای معبد سلیمان بر روی پرچم های سیاه بالا شدید؟

حالا یک سوال؟


 

به نظرتون خبر زیر چه ربطی به جریان آخرالزمانی سینمای هالیوود (چوب مقدس) در رابطه با پایان دنیا در سال 2012 میتونه داشته باشه؟

 

(به این نکته توجه داشته باشید که یک سال دیگه ما در سال 2012 قرار داریم)

 

" به گزارش الف به نقل از نشریه آمریکایی فارین پالیسی، جورج سوروس در گفتگو با فرید زکریا در شبکه سی.ان.ان به این موضوع اشاره کرد که نظام ایران در مدت یک سال سقوط می کند، اما در حقیقت نه تنها جمهوری اسلامی در این یک سال حکومت ایران باقی خواهد ماند بلکه از این مقطع زمانی به بعد تعادل نفوذ و قدرت در خاورمیانه به طور قطعی بیشتر از هر زمان دیگری به نفع ایران خواهد بود. "


به نظر من این مساله چیزی جز جنگ روانی برای مسلط نشون دادن آمریکا بر اوضاع تحولات خاورمیانه نمی تونه باشه. در واقع میخوان این تحلیل غلط رو گسترش بدن که خیزش ملت های منطقه چیزی جز یک برنامه ریزی تحت مدیریت غرب نیست و این جریانات در راستای منافع آمریکا شکل گرفته اند تا نهایتا در سال 2012 خاورمیانه جدید مورد ادعای آمریکا متولد بشه.


فراماسونها الهه های ملل باستان را بزرگ می دارند. در این راستا، فراماسونرهای طیف Shriner همانند اعراب جاهلی عربستان در زمان قبل از بعثت حضرت محمد (ص)، بت هایی همچون لات و عزی و ... را مورد تقدیس قرار می دهند. اعضای این طیف، در دعا های خود کلمه ی « الله » را به کار می برند. زیرا آن ها « الله » را اسم مذکر اللات (نام بت بزرگ زمان جاهلیت)می دانند و کلمه ی الله را در دعاهای خود به عنوان « الهه ی ماه » استفاده می کنند، نه خدای یکتا. از دیگر علامت هایی که فراماسونر های این طیف استفاده می کنند، علامت « ماه و ستاره »، و « کلاه عثمانی » است. علاوه بر این، در نماد های فراماسونرهای طیفShriner، مجسمه ی فرعون نیز به چشم می خورد.(حضور مجسمه ی فرعون در نماد طیف Shriner نشان می دهد که اعضای این طیف، علاوه بر اعتقاد به الهه های اعراب جاهلی، کماکان به بقیه ی نمادها و آداب و سنن ماسونی پایبندند. به نحوی که همچون فراماسونرهای گروه های ماسونی دیگر، از نمادهای مصر باستان نیز استفاده می نمایند

علامت های ماسونی طیف Shriner. به علامت های «ماه و ستاره», شمشیر عربی و کلاه عثمانی توجه کنید. همچنین به مجسمه ی فرعون که جزء لاینفک تمامی گروه های ماسونی است توجه فرمایید.



به نظر می رسد فراماسونرهای طیف Shriner از این توطئه ها برای بد نام کردن اسلام استفاده می کنند. برای مثال این حرکت آنان موجب شده استتا بعضی مسیحیان از موقعیت سوء استفاده کرده و به اسلام تهمت زده و اسلام را مرتبط با فراماسونری معرفی کنند؟! برای نمونه در بعضی از سایت های مسیحی گفته شده است که شاید فراماسونری با اسلام ارتباط داشته باشد، چرا که در طیف Shriner از کلمه ی « الله » و علایم « ماه و ستاره»استفاده می شود. اما نکته ای که بیش از همه موجب تأسف است، این است که ما مسلمانان هنوز جوابی به این ادعاهای پوچ نداده ایم!؟



پاسخ مستند و مستدل و کامل سایت وعده صادق به این ادعاهای گزافه را می توانید از لینک پایین ببینید:

فراماسونری طیف Shriner




در توضیح این ساختمان آمده است که طراحی آن بر اساس تاج محل هند است. این ساختمان طراحی شده است که شبیه مسجد به نظر برسد ولی این گونه نیست. این مکانی برای shriners است:

لژی دیگر در ایالت ویرجینیا:

این دیگر شاهکار است. اسم این معبد مکه است

لژی در لوس آنجلس:

اسم این لژ هم درخور توجه است. مسجد الجبل:

نتیجه: هر محل به ظاهر اسلامی لزوما اسلامی نیست.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: CAP ׀ تاریخ: چهار شنبه 21 / 6 / 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , zedemason.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM